niedziela, 25 czerwca 2017

podwójny exploding box na pamiątkę ślubu

Hej!
Ostatni tydzień był dla mnie bardzo ciężki. Nic mi nie wychodziło, czego się nie dotknęłam to psułam, łącznie z drukarką. Udało mi się jednak stworzyć pamiątkę ślubną - podwójny exploding box z miejscem na kupony lotto. Imitacją kuponów na zdjęciu jest zwykła kartka. Pierwszy box ma standardowy rozmiar, środkowe pudełeczko ma wielkość 8 cm. Papiery użyte w boxie to głównie lemocncraft, a tekturki prócz dwóch pochodzą z półek crafty moly.
Ciekawe czy para młoda była zadowolona z prezentu ;) chyba muszę dopytać.
 Oby kolejny tydzień przyniósł nowe pomysły, lepsze dni i samopoczucie mimo zbliżających się upałów. Najwyżej zniosę pracownię do piwnicy :) Wracam do robienia kolejnych pamiątek ślubnych.
Pozdrawiam! Katarzyna
 nimniej_niwiecej@wp.pl


ręcznie robiony prezent, pamiątka ślubna, pamiątka na ślub, exploding box, DIY, scrapbooking, box ślubny, podwójny box z miejscem na kupony lotto, prezent ślubny

2 komentarze:

  1. Ślicznie wyszło, z pewnością się spodobało !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i się gdzie indziej psuło, ale tu wyszedł za Tobie efekt woow, śliczny box!

    OdpowiedzUsuń