piątek, 22 sierpnia 2014

Męski box

Zawsze jak przychodzi mi zrobić pudełeczka lub kartki dla bliskich osób, to sięgam odruchowo po papier od The ScrapCake. Polubiłam go bardzo mocno, szczególnie kolekcję summer city Najnowszy projekt z tego właśnie papieru:


Exploding boxa planowałam kilka tygodni, w głowie roiło się od pomysłów, a i tak plan żeby zrobić drzewko szczęścia narodził się w chwili powstawania boxa. Nie obyło się bez wpadki :(



Tak wyglądały moje palce tuż po tym ja je rozerwałam od siebie. Przyczyna? Pattex super klej... Mam w domu zakaz dotykania wszelkich klejów z cyjanoakrylanem. :)) Drzewko szczęścia dokończyła zatem moja mama :)









Na wieczku był rower z balonikami ale solenizant nie pozwolił już zrobić zdjęcia :)
Wszystkiego najlepszego!!!!!!!




2 komentarze: